Informacja o prowadzonym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie na wniosek Prezydenta Miasta Świnoujście postępowaniu w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w postępowaniu o przeprowadzenie oceny oddział
informację o prowadzonym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie na wniosek Prezydenta Miasta Świnoujście postępowaniu w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w postępowaniu o przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000 dla inwestycji polegającej na :
„Budowie 13 segmentów mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej wraz z wydzieleniem i regulacją podziałów geodezyjnych zlokalizowanych na działkach geodezyjnych nr 39/61, 39/62, 39/63, 39/64, 39/65, 39/66, 39/67, 39/68, 39/70, 39/71, 39/72, 39/73, 39/74, 39/75 położonych w obrębie ewidencyjnym 5 miasta Świnoujście”.
Ponadto informuje się:
1) pismem z dnia 16 czerwca 2010r. Prezydent Miasta Świnoujście wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie o uzgodnienie warunków realizacji przedsięwzięcia w postępowaniu o przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000 dla inwestycji polegającej na budowie 13 segmentów mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej wraz z wydzieleniem i regulacją podziałów geodezyjnych zlokalizowanych na działkach geodezyjnych nr 39/61, 39/62, 39/63, 39/64, 39/65, 39/66, 39/67, 39/68, 39/70, 39/71, 39/72, 39/73, 39/74, 39/75 położonych w obrębie ewidencyjnym 5 miasta Świnoujście. W ramach prowadzonego postępowania zgodnie z zapisem ujętym w art. 98 w/w ustawy - pismem z dnia 28 czerwca 2010 r., sygnatura sprawy RDOŚ-32-WOOŚ-TŚ-6650/32/10/ak Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie wystąpił do Prezydenta Miasta Świnoujście o podanie do publicznej wiadomości w/w informacji.
2. Dokumenty w powyższej sprawie pozostają do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Świnoujście – Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska /pok. 317/ , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście.
3. Każdy ma prawo do zapoznania się z dokumentacją.
4. Każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie 21 dni od daty podania informacji do publicznej wiadomości.
5. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej, na adres Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska Urzędu Miasta Świnoujście ,
- ustnie do protokołu, w siedzibie Urzędu Miasta Świnoujście,- Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska (pok. 317) ,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. (Dz. U. nr 130 poz. 1450 ze zm.), na adres – wgk@um.swinoujscie.pl.Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
6. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie.
Informację uznaje się za dokonaną po upływie 21 dni od dnia ogłoszenia.