Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Tłumacz języka migowego onlineUrząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl 
Wirtualny Urzędnik* (całodobowo)

– tel. 732 145 826 

*eksperymentalnie

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap i e-Doręczeń, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 18 grudnia 2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Świnoujście

OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Świnoujście
z dnia 18 grudnia 2024 r.

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Świnoujście

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)

Prezydent Miasta Świnoujście zawiadamia

 

o podjęciu przez Radę Miasta Świnoujście Uchwały Nr VI/34/2024 z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Planu ogólnego miasta Świnoujście” oraz o rozpoczęciu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji w/w dokumentu.

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko terminie od dnia 18 grudnia 2024 r. do dnia 31 stycznia 2025 r.

Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Świnoujście wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509).
Wzór formularza zamieszczony jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Świnoujście na stronie internetowej pod adresem https://bip.um.swinoujscie.pl w zakładce Zagospodarowanie przestrzenne/Plan ogólny w opracowaniu.

Wnioski można składać w formie: 

- papierowej - osobiście na Stanowisku Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Świnoujście lub listownie na adres Urzędu Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście lub
- elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej (bez konieczności opatrywania wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres: wnioski-wua@um.swinoujscie.pl lub platformy ePUAP (wymaga opatrzenia wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Ponadto wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko można składać ustnie do protokołu.

UWAGA:
Liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Świnoujście. Wnioski niespełniające wymogów formalnych, a w szczególności wnioski:
- złożone poza wyznaczonym terminem,
- niezawierające danych Wnioskodawcy,
- niezawierające czytelnego podpisu w przypadku wniosku w postaci papierowej pozostawi się bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Świnoujście.

 

PREZYDENT MIASTA
mgr Joanna Agatowska
Informuję, że: 

1. Złożenie formularza stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Obwieszczenie.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Świnoujście z siedzibą w Urzędzie Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście.
3. Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miasta Świnoujście można kierować do Inspektora Ochrony Danych, ul. Wojska Polskiego 1/2, 72-600 Świnoujście listownie (adres jw.) lub drogą elektroniczną – adres e-mail: iod@um.swinoujscie.pl.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO w celu realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Składający wniosek ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
8. Składający wniosek ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
9. Podanie danych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie formularza bez rozpoznania.
10. Podane we wniosku dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

Załączniki

Powiadom znajomego