W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   


Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wydział Organizacyjny (WO)


ul. Wojska Polskiego 1/5, I piętro, pokój nr 107
72-600 Świnoujście
tel. 91 327 06 28 lub 91 321 55 28
faks: 91 321 59 95
wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl

godziny pracy: 7.30 – 15.30



NACZELNIK
mgr Sylwia Filipcewicz-Fąfara


STANOWISKO OBSŁUGI INTERESANTÓW
tel. 91 327 86 73, 91 321 31 93, parter sala główna SOI

Kamila Baranowicz-Ninca - Inspektor
Monika Nerwińska - Podinspektor
Wiesława Porębiak - Inspektor
Ewa Włodarczyk - Podinspektor

- obsługa interesantów na Stanowisku Obsługi Interesantów,
- obsługa korespondencji wchodzącej


SEKRETARIAT PREZYDENTA
tel. 91 321 27 80, pokój nr 102

Dorota Stankiewicz - Główny Specjalista

- prowadzenie obsługi sekretariatu Prezydenta i Sekretarza


SEKRETARIAT ZASTĘPCÓW PREZYDENTA
tel. 91 321 42 29, pokój nr 105

Iwona Grenka - Podinspektor

- prowadzenie obsługi sekretariatu Zastępców Prezydenta


KANCELARIA PREZYDENTA
tel. 91 327 06 28, pokój nr 107

Anna Karczewicz-Cepa - Inspektor
Barbara Kulig-Porzeczka - Główny Specjalista

- prowadzenie spraw z zakresu udzielania patronatu przez Prezydenta,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów i zezwoleń na korzystanie z przepraw promowych Miasta

Adriana Lesiewicz - Główny Specjalista (1/2 etatu)
tel. 91 327 86 71, parter sala główna SOI

- koordynowanie obsługi strony Biuletynu Informacji Publicznej i strony www.swinoujscie.pl


ARCHIWUM
tel. 91 321 25 17, ul. Wyspiańskiego 35c, wejście 2, 72-600 Świnoujście

Waldemar Gołębiewski - Inspektor
Ewelina Hoffa - Inspektor

- prowadzenie archiwum Urzędu na podstawie przepisów prawa


DZIAŁ GOSPODARCZY

Małgorzata Widurska - Kierownik
tel. 91 321 23 42, pokój nr 014
nadzór nad pracą Działu Gospodarczego

Iwona Smyk - podinspektor
Agnieszka Mackiewicz - Podinspektor
Dorota Mioduszewska-Czapraga - Podinspektor
tel. 91 327 86 00, fax. 91 327 06 21, pokój nr 204 A (II piętro)


Katarzyna Kotłow - Koordynator gońców
tel.: 91 322 13 04, pokój nr P01 (niski parter)
organizacja doręczeń na terenie Miasta


BIURO RZECZY ZNALEZIONYCH
tel.: 91 327 86 00, pokój nr 204A
 
Dorota Mioduszewska-Czapraga - Podinspektor

- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych



Zadania Wydziału Organizacyjnego:
1) prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej oraz sekretariatów Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza,
2) koordynowanie działań związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
3) prowadzenie rejestrów:
a) zarządzeń i innych decyzji Prezydenta,
b) udzielonych przez Prezydenta upoważnień i pełnomocnictw,
c) spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta z interesantami,
d) statutów i regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
e) jednostek organizacyjnych Miasta,
f) związków i stowarzyszeń, których członkiem jest Miasto,
4) koordynowanie obsługi strony Biuletynu Informacji Publicznej,
5) organizacja wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz przewidzianych przepisami prawa spisów i referendów,
6) prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku składania oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta,
7) obsługa interesantów na Stanowisku Obsługi Interesantów,
8) obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej, organizacja doręczeń na terenie Miasta,
9) prowadzenie archiwum Urzędu na podstawie przepisów prawa,
10) administrowanie budynkami Urzędu i gospodarka lokalami biurowymi,
11) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i remontami bieżącymi budynków oraz z dostawami mediów do budynków Urzędu,
12) gospodarowanie środkami trwałymi i wyposażeniem Urzędu, przeprowadzanie konserwacji urządzeń technicznych oraz napraw wyposażenia biurowego,
13) organizacja ochrony budynków Urzędu i mienia ruchomego oraz dozór Urzędu w zakresie służby portierskiej,
14) utrzymanie porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu,
15) zaopatrzenie materiałowe i techniczne komórek organizacyjnych Urzędu, zabezpieczenie łączności telefonicznej i obsługi poligraficznej,
16) gospodarowanie taborem samochodowym i zabezpieczenie potrzeb transportowych Urzędu,
17) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
18) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów i zezwoleń na korzystanie z przepraw promowych Miasta,
19) prowadzenie spraw z zakresu udzielania patronatu przez Prezydenta,
20) koordynacja zadań wynikających z ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.




Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane