W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

WUA-18 Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Wydział Urbanistyki i Architektury

1. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Biuro Obsługi Interesanta (parter)
Stanowisko Obsługi Interesanta – delegatura Wydziału Urbanistyki i Architektury (parter)
 
2. KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM

Każdy ma prawo wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.
 
3. GODZINY PRZYJMOWANIA

godziny pracy wydziału:                        poniedziałek - piątek       7:00 – 15:00
Stanowisko Obsługi Interesanta:           poniedziałek - piątek       7:00 – 15:00


4.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wniosek złożony z kompletem danych realizowany jest średnio w ciągu 14 dni, maksymalnie - w ciągu 30 dni.
 
5. TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje.
 
6. PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jednolity tekst Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późniejszymi zmianami);
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późniejszymi zmianami);
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r., poz. 1546 z późniejszymi zmianami).

7. OPŁATY

Wysokość opłaty skarbowej zależna jest od ilości stron formatu A4 wchodzących w skład wypisu i wyrysu. 
Od wypisu:

  • Do 5 stron – 30 zł
  • Powyżej 5 stron – 50 zł
  • Od wyrysu:
    • Za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 – 20 zł
    • Nie więcej niż – 200 zł

Opłatę skarbową można wnieść:
w kasie Banku PEKAO S.A. w Urzędzie Miasta w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/5
na rachunek Pekao SA, I Oddział w Świnoujściu nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933
 
Zwalnia się z opłaty skarbowej jednostki budżetowe i jednostki samorządu terytorialnego.
 
8. WYMAGANE WNIOSKI I DOKUMENTY

  • wniosek o wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
  • pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu inwestora;
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej.

 
9. UWAGI
obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy umieszczone jest na stronie internetowej  BIP Urzędu Miasta Świnoujście.

 

Załączniki

Powiadom znajomego