Patronat Prezydenta Miasta Świnoujście
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Stanowisko Obsługi Interesantów
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:30—15:30
wtorek 7:30—15:30
środa 7:30—15:30
czwartek 7:30—16:30
piątek 7:30—15:30
Wniosek można również wysłać:
- pocztą tradycyjną na adres:
Prezydent Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście - pocztą elektroniczną na adres:
wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
- osoba prawna
- osoba fizyczna
- jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Uwagi:
- Prezydent Miasta Świnoujście może objąć patronatem wydarzenie niekomercyjne, bezpośrednio związane z promocją i kreowaniem pozytywnego wizerunku Świnoujścia, integracją jego mieszkańców, rozwojem inicjatyw społecznych, kulturalnych, naukowych, gospodarczych, sportowych i innych korzystnych dla miasta i jego mieszkańców
- organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji o przyznanym patronacie w materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych związanych z wydarzeniem
- w przypadku niezgodnego z przeznaczeniem używania patronatu Prezydent Miasta Świnoujście może odebrać przyznane uprzednio wyróżnienie. O podjętej decyzji organizator będzie poinformowany w formie pisemnej
Opłaty:
Bez opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wniosek należy złożyć co najmniej 30 dni przed datą planowanego wydarzenia.
Z wnioskiem o objęcie przez Prezydenta Miasta Świnoujście patronatem wydarzenia występuje organizator.
Organizator otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej o przyznaniu bądź odmowie przyznania patronatu.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Wymagane wnioski i dokumenty:
- wniosek o patronat Prezydenta Miasta Świnoujście
- załączniki (np. program wydarzenia, referencje, inni patroni)
Formularz wniosku dostępny jest również na Stanowisku Obsługi Interesantów.