Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: sekretariat@um.swinoujscie.pl


Numer adresu PEF oraz NIP i REGON   


Dane kontaktowe

Decyzja o dopuszczalnym poziomie hałasu

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo

Komórka odpowiedzialna Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa

Treść

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:


Stanowisko Obsługi Interesanta
ul. Wojska Polskiego 1/5

72 - 600 Świnoujście


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:


Postępowanie wszczynane z urzędu, na podstawie wyników kontrolnych pomiarów hałasu
w środowisku, wykonanych przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie, bądź podmiot obowiązany do ich prowadzenia. Prezydent Miasta Świnoujście wydaje decyzję o dopuszczalnym poziomie hałasu, gdy pomiary wykażą, iż poza kontrolowanym zakładem, w wyniku jego działalności, przekroczone są dopuszczalne poziomy hałasu w środowisku.


Godziny przyjmowania klientów:

 

poniedziałek, wtorek, środa, piątek 7:30—15:30
czwartek 7:30—16:30


Dodatkowe czynności – powiązane procedury:

 

Wystąpienie do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w Szczecinie
o przeprowadzenie kontrolnych pomiarów dźwięku w środowisku, jeśli z postępowania wyjaśniającego, prowadzonego w związku ze złożoną interwencją  na uciążliwy hałas, wynika zasadność ich przeprowadzenia.


Opłaty:


Brak opłat.


Termin i sposób załatwienia sprawy:

 

W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku. Do wyżej określonego terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo
z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego).


Tryb odwoławczy:

 

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.


Podstawa prawna:

 

  • Art. 115 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska,
  • Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku,
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagane wnioski i dokumenty:

 

  • Wyniki pomiarów hałasu przekazane przez Wojewódzką Inspekcję Ochrony Środowiska w Szczecinie,
  • Wyniki pomiarów hałasu wykonanych przez podmiot obowiązany do ich przeprowadzenia.

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij