W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Format daty w polu "Data publikacji od" jest nieprawidłowy
Format daty w polu "Data publikacji do" jest nieprawidłowy
Zamówienie na: Usługi cyklicznego mycia i czyszczenia tablic informacyjnych, edukacyjnych
i promocyjnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście w sezonie 2024
Zamówienie na: Nadzór serwisowy urządzeń oraz automatyki 4 szt. bezobsługowych i ogólnodostępnych toalet publicznych zlokalizowanych przy ul. Matejki, ul. Malczewskiego, ul. Grunwaldzkiej i ul. Ludzi Morza w Świnoujściu
Zamówienie na: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 szt. odstraszacza na dziki ffuuk. Produkt powinien być ekologiczny, biodegradowalnym oraz nie powinien być uciążliwy dla człowieka, dzięki czemu będzie mógł być stosowany w okolicach gospodarstw ludzkich. Opakowanie powinno mieć pojemność 50 ml butelki i być zaopatrzone w atomizer.
Zamówienie na: przeprowadzenie w roku 2024 dyżurów, podczas których wykonywane będą badania i sporządzane opinie w przedmiocie uzależnienia od alkoholu, zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie biegłych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu (Dz. U. z 2007 r. Nr 250, poz.1883 z późn. zm.), na potrzeby Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (KRPA) w Świnoujściu.
w formie skanu podpisanych dokumentów na adres e-mail: wzp@um.swinoujscie.pl lub w formie papierowej w kopercie zaadresowanej na Urząd Miasta Świnoujście Stanowisko Obsługi Interesanta (SOI), ul. Wojska Polskiego 1/5, 72 600 Świnoujście.
Zamówienie na: przeprowadzenie w roku 2024 dyżurów, podczas których wykonywane będą badania i sporządzane opinie w przedmiocie uzależnienia od alkoholu, zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie biegłych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu (Dz. U. z 2007 r. Nr 250, poz.1883 z późn. zm.), na potrzeby Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (KRPA) w Świnoujściu.
W formie skanu podpisanych dokumentów na adres e-mail: wzp@um.swinoujscie.pl lub w formie papierowej w kopercie zaadresowanej na Urząd Miasta Świnoujście Stanowisko Obsługi Interesanta (SOI), ul. Wojska Polskiego 1/5, 72 600 Świnoujście.
Zamówienie na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym, przy ul. Karsiborskiej 11 w Świnoujściu".
Zamówienie na: Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych nawierzchni boiska ze sztucznej trawy na terenie kompleksu sportowego "ORLIK" przy Szkole Podstawowej nr 6 budynek "B" przy ul. Kościuszki 11 oraz boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 4 ul. Szkolna 1 w Świnoujściu.
Zamówienie na: Wykonanie zabezpieczenia dla 1 szt. drzewa gatunku dąb szypułkowy o obwodzie pnia 594 cm mierzonym na wys. 130 cm poprzez zamontowanie 1 szt. stalowego odciągu, 2 szt. wiązań typu Cobra 4 T w koronie drzewa oraz siatki drobnooczkowej na pniu a także wykonanie ogrodzenia wygraniczającego teren wokół przedmiotowego drzewa na skarpie oraz wykonanie dwóch wiązań elastycznych typu Cobra 2T dla 1 szt. drzewa gatunku kasztanowiec biały na obszarze działki ewidencyjnej numer 57 obręb 6 w Parku im. Chopina w Świnoujściu.
Zamówienie na: Opracowanie projektów graficznych oraz realizacja materiałów promocyjnych Miasta Świnoujście wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.
Oferty należy przesłać na adres e-mail: abudzinska@um.swinoujscie.pl
Zamówienie na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn:. "Remont drogi powiatowej ul. Mostowej w Świnoujściu - odcinek od ul. Wyspowej do ul.Pomorskiej".