Urząd Miasta Świnoujście


ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 327 86 04


email: sekretariat@um.swinoujscie.pl


NIP: 8550020644
REGON: 000591900

Spis telefonów

Przetargi

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

zamówienie na: wykonanie w dniu 03.07.2018 roku usługi transportowej – przewozu osób podczas realizacji wizyty studyjnej „Samodzielne życie i godne mieszkanie na starość - sprzęt techniczny, usługi, plany na przyszłość”. Zadanie realizowane w ramach projektu: „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo–Doradczych w Euroregionie Pomerania wraz z Powiatem Märkische Oderland-Interreg VA”. Kod CPV: 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.

zamówienie na wykonanie w dniu 03.07.2018 roku usługi transportowej – przewozu osób podczas realizacji wizyty studyjnej „Samodzielne życie i godne mieszkanie na starość - sprzęt techniczny, usługi, plany na przyszłość”. Zadanie realizowane w ramach projektu: „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo–Doradczych w Euroregionie Pomerania wraz z Powiatem Märkische Oderland-Interreg VA”. Kod CPV: 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.

nr sprawy WRG-CUD.042.14. 2018.RK

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Usługi

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej cud@um.swinoujscie.pl

zamówienie na: usługę cateringu podczas seminarium dla przedsiębiorców na temat : „Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w Niemczech”. Kod CPV55300000-3, Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.

zamówienie na usługę cateringu podczas seminarium dla przedsiębiorców na temat : „Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w Niemczech”. Kod CPV55300000-3, Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.

nr sprawy WRG-CUD.042.13. 2018.RK

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Usługi

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej cud@um.swinoujscie.pl

zamówienie na: Demontaż 23 szt. istniejących i montaż 20 szt. nowych śmietniczek ulicznych zgodnie z załącznikami graficznymi

zamówienie na Demontaż 23 szt. istniejących i montaż 20 szt. nowych śmietniczek ulicznych zgodnie z załącznikami graficznymi

nr sprawy WOS.271.2.11.2018.JT

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesanów

zamówienie na: Przeprowadzenie deratyzacji na terenach położonych przy ul. Marynarzy, Placu Słowiańskim, Placu Rybaka, ul. Bema, ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Dąbrowskiego w Świnoujściu, Skwerze Małkowskich

zamówienie na Przeprowadzenie deratyzacji na terenach położonych przy ul. Marynarzy, Placu Słowiańskim, Placu Rybaka, ul. Bema, ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Dąbrowskiego w Świnoujściu, Skwerze Małkowskich

nr sprawy WOS.271.2.12.2018.JT

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesanów

zamówienie na: wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na sporządzeniu mapy do celów planistycznych dla potrzeb sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście w rejonie ul. Wolińskiej

zamówienie na wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na sporządzeniu mapy do celów planistycznych dla potrzeb sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście w rejonie ul. Wolińskiej

nr sprawy WUA.271.19.2018.ASG

zamawiający Prezydent Miasta Świnoujście

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Usługi

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów

zamówienie na: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej remontu historycznego poidełka w holu wejściowym Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Narutowicza 10 w Świnoujściu.

zamówienie na Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej remontu historycznego poidełka w holu wejściowym Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Narutowicza 10 w Świnoujściu.

nr sprawy WIZ.271.2.48.2018

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Zapytania ofertowe

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miasta Świnoujścia, Biuro Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście

zamówienie na: zakup i dostawę niszczarki Ideal Shredcat 8280CC na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście, zgodnie ze szczegółowym opisem

zamówienie na zakup i dostawę niszczarki Ideal Shredcat 8280CC na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście, zgodnie ze szczegółowym opisem

nr sprawy WO.DG.271.172.2018

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Dostawy

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Stanowisko Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5 lub w formie e-maila na adres: amackiewicz@um.swinoujscie.pl.;

zamówienie na: zakup i dostawę krzeseł obrotowych OFFIX R15G-3 SYNCRO IBRA TS 16 - 20 sztuk, rodzaj tkaniny obiciowej OBAN, na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście, zgodnie ze szczegółowym opisem

zamówienie na zakup i dostawę krzeseł obrotowych OFFIX R15G-3 SYNCRO IBRA TS 16 - 20 sztuk, rodzaj tkaniny obiciowej OBAN, na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście, zgodnie ze szczegółowym opisem

nr sprawy WO.DG.271.173.2018

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Dostawy

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert Stanowisko Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5 lub w formie e-maila na adres: amackiewicz@um.swinoujscie.pl.;

zamówienie na: pełnienie roli prelegenta w czasie seminarium dla przedsiębiorców na temat : „Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w Niemczech”. Kod CPV 80590000-6 usługi seminaryjne

zamówienie na pełnienie roli prelegenta w czasie seminarium dla przedsiębiorców na temat : „Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w Niemczech”. Kod CPV 80590000-6 usługi seminaryjne

nr sprawy WRG-CUD.042.13. 2018.RK

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Zapytanie ofertowe

rodzaj przetargu Usługi

wartość szacunkowa poniżej 30.000 euro

termin składania ofert

miejsce składania ofert drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej cud@um.swinoujscie.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij