W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

WRG.272.1.3.2018.KR

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na druk broszury "Podsumowanie kadencji 2014-2018"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WRG.272.1.3.2018.KR
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujscie reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujście Wydział Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście-
rozstrzygnięcie

W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego  na druk broszury Podsumowanie kadencji 2014-2018, dokonano wyboru wykonawcy   ZAPOL Sobczyk sp. jawna ,71-062 Szczecin, al. Piastów 42, który złożył  najkorzystniejszą ofertę cenową na kwotę 16 590,00 zł brutto.

Załączniki

Powiadom znajomego