Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

SIWZ/WIM/ZP/340/20/2010

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

zamówienie na Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym przebudowy i remontu budynku zaplecza amfiteatru miejskiego w Świnoujściu.

Status zamówienia rozstrzygnięte

nr sprawy SIWZ/WIM/ZP/340/20/2010

zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta

tryb zamówienia Przetarg nieograniczony

wartość szacunkowa poniżej progów unijnych

termin składania ofert

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie
ZARZĄDZENIE NR 262 /2010 PREZYDENTA MIASTA ŚWINOUJŚCIA z dnia 27 kwietnia 2010 roku. w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację zamówienia publicznego nr WIM/ZP/340/20/2010 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym przebudowy i remontu zaplecza amfiteatru miejskiego w Świnoujściu” Na podstawie art. 30 ust.2, pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 91 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) postanawiam co następuje: §1. Zatwierdzam: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty, tj. oferty nr 2 złożonej przez wykonawcę: KOMPLET – INWEST S.J. Tomasz Granps & Elżbieta Prażanowska – Niebój, z siedzibą przy ul. Nadbrzeżnej 17 w Gorzowie Wlkp., w postępowaniu WIM/ZP/340/20/2010 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym przebudowy i remontu zaplecza amfiteatru miejskiego w Świnoujściu”, uwzględniając wynik oceny ofert złożonych w terminie do 21.04.2010 roku, przeprowadzonej przez komisję przetargową (zestawienia i informacje na drukach ZP-12, ZP-17, ZP-21 stanowią załączniki nr: 1, 1a, 1b). 2. treść zawiadomień wykonawców oraz ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty (załączniki 2, 2a, 2b). §2. Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji przetargowej. §3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Treść

ogloszenie.pdf
ZP_20_10_0_0_0_SIWZ.pdf
ZP_20_10_1_0_0_Oferta.pdf
ZP_20_10_2_0_0_wzor umowy.pdf
ZP_20_10_2_1_0_Zal nr 1 do umowy.pdf
ZP_20_10_2_2_0_Zal nr 2 do umowy.pdf
ZP_20_10_2_3_0_Zal nr 3 do umowy.pdf
ZP_20_10_2_4_0_Zal nr 4 do umowy.pdf
ZP_20_10_3_0_0.pdf
ZP_20_10_4_0_0.pdf
ZP_20_10_5_0_0.pdf
ZP_20_10_6_0_0.pdf
ZP_20_10_7_0_0.pdf

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij