Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujścia – obszar V ( rejon ulicy Ludzi Morza)
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujścia – obszar V ( rejon ulicy Ludzi Morza) |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Prezydent Miasta Świnoujścia |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 60.000 euro |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi X
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Świnoujścia, do kontaktów: Janusz Żmurkiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95, e-mail: prezydent@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Architektury i Budownictwa , Joanna Smalc, Anna Myszor, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, 091 327 86 18, 091 327 86 77, 091 321 59 95, e-mail: wab@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Architektury i Budownictwa, Anna Myszor, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, 091 327 86 77, 091 321 59 95, e-mail: wab@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Świnoujścia
Sekretariat Prezydenta, pok.102, Agnieszka Brakoniecka ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 321 27 80, fax (091) 321 59 95, e-mail: sekretariat@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
„Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujścia – obszar V ( rejon ulicy Ludzi Morza ).”
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
opracowanie zmiany projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu o powierzchni ca
Przedmiotem zmiany planu jest:
- zwolnienie terenów przeznaczonych pod układ komunikacyjny północnego wariantu stałej
przeprawy przez Świnę,
- przeznaczenie uwolnionego terenu pod funkcje przemysłowe,
- korekta drogowego układu komunikacyjnego.
Opracowanie musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami ).
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Świnoujście
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 74 25 10.00-3
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Opracowanie zmiany projektu planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujścia w obszarze V ( rejon ulicy Ludzi Morza ) z uwzględnieniem następujących etapów:
I etap: opracowanie koncepcji planu,
II etap: opracowanie projektu planu wraz z opracowaniem fizjograficznym oraz prognozą
oddziaływania na środowisko i prognozą skutków,
III etap: wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i
dokonanych uzgodnień,
IV etap: wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag
wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania
na środowisko do publicznego wglądu,
V etap: przygotowanie projektu planu i prognozy do uchwalenia,
VI etap: czynności wykonywane po uchwaleniu planu.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 12
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
-------
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki:
1. spełniają warunki zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
5. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat co najmniej
dwa projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
porównywalne z przedmiotem zamówienia,
b) powierzą funkcje głównego projektanta planu urbaniście – członkowi Izby
Urbanistów, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 2 miejscowych planów, które weszły w życie w ciągu ostatnich 3 lat.
c) zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich
dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu,
d) posiadają odpowiedni sprzęt i legalne oprogramowanie, które będzie służyć
realizacji zamówienia,
6. złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w treści SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony X
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 14/02/2006_________________________ .
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
28/02/2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00.(gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 28/02/2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina: 13:00 (gg:mm)
Miejsce: w siedzibie Zamawiającego, sala nr 1.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data ogłoszenia 16/01/2006 (dd/mm/rrrr)
PREZYDENT MIASTA
mgr inż. Janusz Żmurkiewicz
............................................................