W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Rozbiórka 8 obiektów fortyfikacji polowych o konstrukcji betonowej na działce nr 145/4 w obrębie 2 w Świnoujściu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbiórka 8 obiektów fortyfikacji polowych o konstrukcji betonowej na działce nr 145/4 w obrębie 2 w Świnoujściu
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Prezydent Miasta Świnoujścia
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU NR WIM/ZP/340/51/2005 I. Zamawiający 1. Nazwa: Miasto Świnoujście 2. Adres: ul. Wojska Polskiego 1/5 3. Kod pocztowy: 72-600 4. Miejscowość: Świnoujście 5. Województwo: zachodniopomorskie II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w BZP NIE Nr BZP - Pozycja - Data - III. Tryb i przedmiot zamówienia 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Tryb udzielenia zamówienia przetarg nieograniczony IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego „Rozbiórka 8 obiektów fortyfikacji polowych o konstrukcji betonowej na działce nr 145/4 w obrębie 2 w Świnoujściu.” V. Wybór oferty 1. Oznaczenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy) nie dotyczy 2. Wykonawcy a. Nazwa: Spec-Min Sp. z o.o. b. Adres: ul. Wrzesińska 32 c: kod pocztowy: 70-835 d: Miejscowość: Szczecin e: Województwo: zachodniopomorskie 3. Cena oferty wybranej: 290 970,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych 00/100).

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane            X

 

 

SEKCJA I:   Zamawiający

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Świnoujścia, do kontaktów: Janusz Żmurkiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95, e-mail: prezydent@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta, Mariusz Wieczorek, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 327 85 87, fax (091) 327 06 29, e-mail: wim@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta, Maria Białasiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 327 06 29, fax (091) 327 06 29, e-mail: wim@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Świnoujścia
Sekretariat Prezydenta, pok.102, Agnieszka Brakoniecka, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 321 27 80, fax (091) 321 59 95, e-mail: sekretariat@um.swinoujscie.pl,
http://www.um.swinoujscie.pl.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

„Rozbiórka 8 obiektów fortyfikacji polowych o konstrukcji betonowej na działce nr 145/4 w obrębie 2 w Świnoujściu”

 

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka 8 obiektów fortyfikacji polowych o konstrukcji betonowej na działce nr 145/4 w obrębie 2 w Świnoujściu.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Świnoujście –działka nr 145/4 w obrębie 2 w Świnoujściu.

II.1.5) Nomenklatura

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot  45111100-9

Dodatkowe przedmioty  45111211-0, 45111213-4, 45111220-6

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 

NIE   X        TAK   

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE   X        TAK  

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem  wszystkich części i  opcji, o ile dotyczy)

Zakres rzeczowo ilościowy robot budowlanych:

-          całkowita wraz z fundamentami rozbiórka 8 obiektów,

-          wywiezienie gruzu (do recyklingu – max. do 5 km) w miejsce wskazane przez Zamawiającego,

-          recykling gruzu (rozkruszenie) na terenie wskazanym przez Zamawiającego,

-          uporządkowanie terenu po rozbiórce (łącznie z nawiezieniem ziemi) do poziomu terenu przyległego,

-          obsługa saperska – sprawdzenie terenu rozbiórki w promieniu do 10 metrów od obrysu ścian obiektów rozbieranych i wystawienie atestu saperskiego oraz usunięcie wykrytych materiałów niebezpiecznych;

określony w zakresie rzeczowym stanowiącym  załącznik nr 2.2. do SIWZ.

 

Ilościowy i rzeczowy zakres robót budowlanych przyjęty dla określenia ryczałtowej ceny ofertowej Wykonawca obowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oględzin obiektów.

 

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

              Okres w miesiącach  3  i/ lub w dniach  ....... (licząc od daty udzielenia zamówienia)

 

SEKCJA III:

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Wymagane wadium

 

5000 PLN

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy  oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

 

W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki:

1.           spełniają warunki zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.           wykonali z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.

Przez roboty o zakresie i wartości odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: budowę, przebudowę, remonty i rozbiórki budynków określonych w § 3 pkt 4 ppkt a), pkt 5, pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o wartości 50.000,00 zł brutto, realizacja których zostaje potwierdzona załączonymi do wykazu referencjami od zamawiającego.

3.           złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w treści SIWZ.

 

Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

 

Przetarg nieograniczony        X

Przetarg ograniczony               

Negocjacje z ogłoszeniem       

 

 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia  (o ile dotyczy)

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

 

IV.2) Kryteria oceny ofert

 

     A)   X  Najniższa cena

                                               

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

 

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do       16/12/2005  (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy)

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się  tryb przetargu nieograniczonego,  ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

22/12/2005  (dd/mm/rrrr)

Godzina 13:00(gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:                       22/12/2005  (dd/mm/rrrr)

Godzina:           13:30(gg:mm)

Miejsce:            w siedzibie Zamawiającego, lok. nr 1.

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE   X       TAK   

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz  wszelkie pomocne odniesienia

 

V.2) Data ogłoszenia        06/12/2005  (dd/mm/rrrr)

 

Powiadom znajomego