Remont i modernizacja stadionu OSiR przy ul. Matejki: Budowa wejścia od ul. Stanisława Moniuszki wraz z budynkiem kas.
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Remont i modernizacja stadionu OSiR przy ul. Matejki: Budowa wejścia od ul. Stanisława Moniuszki wraz z budynkiem kas. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Prezydent Miasta Świnoujścia |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 60.000 euro |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Prezydent Miasta Świnoujścia, do kontaktów: Janusz Żmurkiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95, e-mail: prezydent@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta, Mariusz Wieczorek, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 327 85 87, fax (091) 327 06 29, e-mail: wim@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta, Maria Białasiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 327 06 29, fax (091) 327 06 29, e-mail: wim@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Świnoujścia
Sekretariat Prezydenta, pok.102, Agnieszka Siudek - Karlińska, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 321 27 80, fax (091) 321 59 95, e-mail: sekretariat@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Remont i modernizacja stadionu OSiR przy ul. Matejki: Budowa wejścia od ul. Stanisława Moniuszki wraz z budynkiem kas.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na wykonaniu nowego wejścia na Stadion Miejski w Świnoujściu przy ul. Jana Matejki, dz. nr 624.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Świnoujście
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 45000000-7
Dodatkowe przedmioty 45100000-8
45112714-3
45212221-1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Zakres rzeczowo ilościowy robot budowlanych:
Inwestycja polega na wykonaniu nowego wejścia na Stadion Miejski w Świnoujściu przy ul. Jana Matejki, dz. nr 624.
- wyburzenie części istniejących murów oporowych,
- likwidacja części istniejącego betonowego ogrodzenia od strony ul. Moniuszki,
- wycinka drzew,
- roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu w obrębie istniejącego ciągu pieszego przy nowych trybunach oraz przy projektowanym budynku kas,
- wykonanie ciągów pieszych z kostki brukowej,
- budowa budynku kas o powierzchni użytkowej 9,22 m2,
- wykonanie murków oporowych z systemu gazonów ogrodowych i bloczków betonowych murowych,
- wykonanie 2 bram wejściowych w murze ogrodzeniowym z cegły klinkierowej,
- wykonanie ogrodzenia metalowego systemowego od strony ul. Moniuszki,
- obłożenie skarp darnią.
w zakresie określonym w dokumentacji wymienionej w załączniku nr 2.2. do SIWZ.
Ilościowy i rzeczowy zakres robót budowlanych przyjęty dla określenia ryczałtowej ceny ofertowej Wykonawca obowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej wyszczególnionej w wykazie stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ tj. projektu budowlano-wykonawczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 3
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
3000 PLN
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki:
1. spełniają warunki zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wykonali z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) co najmniej dwa zadania o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.
W wykazie zadań należy oznaczyć (znakiem* przy liczbie porządkowej), co najmniej dwa zadania - roboty budowlane o zakresie i wartości odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.
Przez roboty o zakresie i wartości odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: budowę, przebudowę, remonty budynków określonych w § 3 pkt 4 ppkt a), pkt 5, pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o wartości 100.000,00 zł brutto, realizacja których zostaje potwierdzona załączonymi do wykazu referencjami od zamawiającego (powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.a SIWZ).
3. złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w treści SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony X
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 12/08/2005 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) _______ (słownie złotych: ______________)
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
17/08/2005 (dd/mm/rrrr)
Godzina 14:00(gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 17/08/2005 (dd/mm/rrrr)
Godzina: 14:30 (gg:mm)
Miejsce: w siedzibie Zamawiającego, lok. nr 1.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data ogłoszenia ..01/08/2005 (dd/mm/rrrr)