Wydział Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami (WEZ)

Urząd Miasta Świnoujścia
72-600 Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
pok. 322,317,316 (III pietro)
tel.  91 321 27 70
e-mail: wez@um.swinoujscie.pl

Kierownictwo:
Wioletta Nawrocka – naczelnik,
p. 322 (III piętro)
tel. 91 327 85 87

Sylwester Sowała – z-ca naczelnika,
- nadzór nad bieżącym utrzymaniem fontann i toalet miejskich,
p. 322 (III piętro)
tel. 91 321 27 70

Godziny pracy:
7:30 – 15:30

ZADANIA  WYDZIAŁU  EKSPLOATACJI  I  ZARZĄDZANIA  NIERUCHOMOŚCIAMI:
1)    zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie
       ich właściwej technicznej eksploatacji,
2)    kontrola zarządców nieruchomości, którzy administrują mieniem komunalnym Miasta i
       Skarbu Państwa, w zakresie utrzymania obiektów we właściwym stanie technicznym,
3)    tworzenie baz danych obejmujących dane wejściowe do procesów przygotowania i
       realizacji zadań remontowych oraz ich analiza,
4)    planowanie przedsięwzięć remontowych na nieruchomościach Miasta i Skarbu Państwa, ich
       przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie,
5)    przedkładanie Prezydentowi opinii w zakresie wykorzystania przez jednostki organizacyjne
       Miasta środków na remonty prowadzone przez te jednostki,
6)    zarządzanie cmentarzami komunalnymi,
7)    zarządzanie zielenią miejską,
8)    zarządzanie zielenią zlokalizowaną w pasach drogowych oraz na terenach nieruchomości
       będących własnością lub w posiadaniu Miasta,
9)    wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących wycinki drzew i krzewów,
10)    zarządzanie systemem melioracyjnym na terenach Miasta,
11)    nadzór nad bieżącym utrzymaniem toalet miejskich,
12)    nadzór nad elementami małej architektury i pomnikami.

Pracownicy komórki organizacyjnej:

Grażyna Melerska – główny specjalista,
- zadania z zakresu zarządzania systemem melioracyjnym na terenach Miasta,
- zadania z zakresu zarządzania działalnością cmentarzy komunalnych,
- zadania z zakresu utrzymania zieleni w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i gminnych,
 tel. 91 321 45 74,
pok. 316 (III piętro)

Jagoda Kieruzel – podinspektor,   
- zadania z zakresu bieżącego utrzymania zieleni w mieście ( z wyłączeniem Parku Zdrojowego),
- zadania z zakresu opiniowania planów zagospodarowania i projektów wykonawczych pod
  względem zieleni,
- nadzór nad elementami małej architektury i pomnikami,
- zadania związane z  placami zabaw,
 tel. 91 327 86 75,
pok. 323 (III piętro)

Aleksandra Stankiewicz – podinspektor,
- zadania z zakresu bieżącego utrzymania zieleni w mieście ( z wyłączeniem Parku Zdrojowego),
- zadania z zakresu opiniowania planów zagospodarowania i projektów wykonawczych pod
  względem zieleni,
- nadzór nad elementami małej architektury i pomnikami,
- zadania związane z  placami zabaw,
 tel. 91 327 86 75,
pok. 323 (III piętro)

Leszek Kozłowski – inspektor,    
- zadania z zakresu planowania i realizacji remontów gminnych obiektów oświatowych, ich
  przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie,
- zadania związane z planowaniem i realizacją rozbiórek obiektów gminnych,
tel. 91 321 57 17,
pok. 316 (III piętro)

Mateusz Pater – podinspektor,
- zadania z zakresu zarządzania nieruchomościami stanowiącymi mienie Miasta i Skarbu
  Państwa, w zakresie ich właściwej technicznej eksploatacji,
- kontrola zarządców nieruchomości, którzy administrują mieniem komunalnym Miasta i
   Skarbu Państwa, w zakresie utrzymania obiektów we właściwym stanie technicznym,
- nadzór techniczny związany z  placami zabaw,
tel. 91 321 57 17,
pok. 316 (III piętro)

Martyna Buderkiewicz – (zastępstwo - wakat) podinspektor,   
- zadania związane z wydawania decyzji administracyjnych zezwalających na usunięciem drzew i krzewów,
tel. 91 321 27 70,
pok. 317 (III piętro)

Daria Duszewska - podinspektor
- zadania związane z wydawania decyzji administracyjnych zezwalających na usunięciem drzew i krzewów,
tel. 91 321 27 70,
pok. 317 (III piętro)

Lilia Kryczka – podinspektor,
- zadania z zakresu administrowania Targowiskiem Miejskim,
tel. 531 666 207,
Biuro Targowiska,

Anna Kulig – pracownik administracyjny,
- zadania z zakresu administrowania Targowiskiem Miejskim,
tel. 691 133 081,
Biuro Targowiska,


Wytworzył: Administrator (14 kwietnia 2011)
Opublikował: Adriana Lesiewicz (14 kwietnia 2011, 18:19:07)

Ostatnia zmiana: Adriana Lesiewicz (9 sierpnia 2017, 09:50:29)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 11655

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij