Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Sprawy przyjmowane są i załatwiane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Korespondencja z poczty i inne wpływy dostarczane przez interesantów z wyjątkiem tajnych

i poufnych odbiera pracownik sekretariatu. Korespondencję oznakowuje się datą wpływu

i przedkłada się dyrektorowi celem zapoznania się i wydania dyspozycji co do sposobu

załatwienia sprawy. Pracownik sekretariatu przygotowuje też korespondencję do ekspedycji. 


Wytworzył: Dyrektor (22 marca 2012)
Opublikował: Adriana Lesiewicz (22 marca 2012, 18:04:48)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2220

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij