WYDZIAŁ EWIDENCJI I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI
Ul. Wojska Polskiego 1/5
[start] [koniec]
Tel.91 327 86 76,  tel/fax 91 327 86 12

Godziny pracy  7:30 – 15-30

Dyżur -   czwartek  8:30 – 16:30                                                               

Naczelnik Małgorzata Borowiec  pok. 208   tel. 91 327 86 12  wen@um.swinoujscie.pl         
 
Zastępca Naczelnika  Wiesława Worożańska-Skorupka   pok.207a      tel. 91 327 86 11
wen@um.swinoujscie.pl
 
Zadania Wydziału Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami
1)      przejmowanie na własność nieruchomości Skarbu Państwa
2)      korzystanie z prawa pierwokupu nieruchomości i wywłaszczenie nieruchomości
3)      przekształcanie prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności
4)      sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców
5)      sprzedaż gruntów pod garażami
6)      sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu
7)      wydzierżawianie nieruchomości w drodze przetargu
8)      bezprzetargowa sprzedaż nieruchomości
9)      bezprzetargowe oddawanie gruntu w użytkowanie wieczyste
10)   oddawanie nieruchomości w trwały zarząd
11)   aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
12)   ustalanie opłat:
        a)      adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości oraz podziału nieruchomości
        b)      w związku z uchwalenie planu zagospodarowania przestrzennego
13)   sporządzanie planów dochodów i wydatków z zakresu gospodarowania nieruchomościami na każdy rok budżetowy
14)   odszkodowania za grunty przejęte do mienia komunalnego na mocy decyzji zatwierdzających projekty podziału nieruchomości i zamiany nieruchomości
15)   sprawy związane ze sprostowaniem części wspólnych w nieruchomościach
16)   ustanawianie służebności gruntowych i służebności przesyłu
17)    ewidencja zasobu nieruchomości i regulacja stanów prawnych nieruchomości
18)   Ewidencjonowanie danych o stanie mienia komunalnego
19)   Nadzór nad wykonywaniem zadań własnych Miasta realizowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
 
Pracownicy Wydziału Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami

1.   Wiesława Worożańska-Skorupka   Zastępca Naczelnika  tel. 91 327 86 11                 pok.207a   II piętro  
wydawanie   zgód na zakładanie, przeprowadzanie i wykonanie urządzeń technicznych, 
służebność gruntowa i przesyłu

2.    Małgorzata Szumlicka  Inspektor  tel. 91 321 37 05, pok.109, I piętro
komunalizacja i prywatyzacja, sprawozdawczość w zakresie mienia komunalnego, ewidencja zasobu gminnego, powiatowego i Skarbu Państwa, regulacja stanu prawnego nieruchomości w księgach wieczystych, sprawy związane z nabyciem spadku przez Gminę Miasto Świnoujście, windykacja zadłużeń z tytułu użytkowania wieczystego

3.   Beata Darnicka  Inspektor  tel. 91 321 37 05,  pok.109, I piętro
komunalizacja i prywatyzacja, sprawozdawczość w zakresie mienia komunalnego, ewidencja zasobu gminnego, powiatowego i Skarbu Państwa, regulacja stanu prawnego nieruchomości w księgach wieczystych, sprawy związane z nabyciem spadku przez Gminę Miasto Świnoujście, windykacja zadłużeń z tytułu użytkowania wieczystego

4.  Julita Śliwińska  Inspektor tel.91 327 86 22, pok.206, II piętro
sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu

5.  Katarzyna Orłow  Inspektor   tel.91 327 86 22,  pok.206,  II piętro
sprzedaż nieruchomości na polepszenie zagospodarowania, trwały zarząd, administrowanie

6. Katarzyna Jung Główny Specjalista tel. 91 321 30 65, pok.206, II piętro
nieruchomości Skarbu Państwa – sprzedaż, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego, trwały zarząd

7.  Renata Gajdecka Inspektor  tel. 91 321 30 65,
pok.206, II piętro
nieruchomości Skarbu Państwa –użytkowanie wieczyste i dzierżawa

8.  Elżbieta Mickiewicz Inspektor   tel.91 327 86 22,  pok.206,  II piętro
aktualizacja opłat  z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, windykacja należności
Skarbu Państwa

9.  Joanna Buczma Inspektor  tel. 91 327 86 23,  pok.210,  II piętro
dzierżawa nieruchomości Gminy

10.   Karina Mikulska-Gawle Inspektor  tel. 91 327 86 23,  pok.209,  II piętro
dzierżawa nieruchomości Gminy

11.   Marta Palmowska Inspektor  tel. 91 327 86 23,  pok.209,  II piętro
dzierżawa nieruchomości Gminy

12.    Anna Leszczyna Inspektor  tel. 91 321 27 41, pok.207,  II piętro
zamiana nieruchomości, odszkodowania w ramach art. 98 ustawy o gospodarce 
nieruchomościami, nadzór nad ZGM

13.   Joanna Kaczorowska Inspektor tel. 91 321 27 41,  pok.207,  II piętro
sprzedaż lokali mieszkalnych, sprostowania udziałów części wspólnych nieruchomości 
(wspólnoty mieszkaniowe), nadzór nad ZGM

14.   Lilla Korneluk Główny   Specjalista  tel. 91 327 86 98,
pok.210, II piętro                                                                                            
 przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntu we własność

15.    Bożena Sosnowska  Inspektor  tel. 91 321 27 41,  pok.207,  II piętro
aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu Gminy

16.   Daniel Poronis  Inspektor tel. 91 327 86 78, pok. 324A, III piętro
opłaty adiacenckie, opłaty planistyczne, zamiany, wydawanie zgody na wykreślenie hipoteki

17.   Rafał Filiński Inspektor tel. 91 327 86 78, pok. 324A, III piętro
windykacja należności, sprzedaż gruntów pod garażami

18.    Bernadeta Bar  Podinspektor tel. 91 327 86 76 , Stanowisko Obsługi Interesantów, parter
Obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami, obsługa
interesantów, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego