W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Kontakt

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

EPIDEMIA COVID-19 Ogłoszenie o pracy Urzędu

XML

Treść

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Prezydent Miasta Świnoujście informuje o organizacji pracy Urzędu.

Do odwołania wykonywanie zadań przez Urząd może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy Obywatelom.

1. Pracownicy Urzędu pracują w dotychczasowych godzinach pracy Urzędu bez zmian.

2. Kasa Banku Pekao S.A. jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-15.00 z przerwą w godz. 12.00-12.30.

3. Interesanci we wszystkich sprawach prowadzonych przez Urząd Miasta Świnoujście mogą kontaktować się z pracownikami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną, e-mailową lub za pośrednictwem ePUAP.

4. Do odwołania w urzędach administracji publicznej lub jednostkach organizacyjnych wykonujących zadania o charakterze publicznym dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.

5. W sprawach, o których mowa w § 27 ww. rozporządzenia bezpośrednia obsługa odbywa się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego, tj. do odwołania nakłada się obowiązek zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego.

6. Osobiste złożenie dokumentów (np. wniosków) w Urzędzie możliwe jest poprzez umieszczenie ich w skrzynce podawczej przy wejściu do głównego budynku. Wykaz telefonów kontaktowych do poszczególnych komórek organizacyjnych znajduje się poniżej.

7. Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Urzędu, a także wywieszone w siedzibie Urzędu.



W PRZYPADKU OSOBISTEJ WIZYTY W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE NALEŻY PRZESTRZEGAĆ OGÓLNIE OBOWIĄZUJĄCYCH ZASAD ZACHOWANIA ŚRODKÓW BEZPIECZEŃSTWA SANITARNEGO ORAZ PONIŻSZYCH USTALEŃ


- Otrzymanie terminu stawienia się w Urzędzie, nie zwalnia z odbywania kwarantanny lub innej formy izolacji związanej z zagrożeniem epidemicznym.

- Osobiście do Urzędu mogą przyjść tylko osoby bez objawów tj.: gorączka, kaszel, trudności z oddychaniem.

- W dniu przyjścia do Urzędu należy sprawdzić temperaturę ciała i upewnić się, że jest ona właściwa.

- Należy posiadać wszystkie niezbędne dokumenty związane ze sprawą.

- Należy mieć maseczkę lub innego rodzaju zasłonę ust i nosa.

- Przed wejściem do Urzędu należy zdezynfekować dłonie w miejscu wyznaczonym i wyposażonym w środek dezynfekujący.

- Do odwołania w budynku Urzędu Miasta obowiązkowo przeprowadzane są pomiary temperatury ciała. Wpuszczane będą tylko osoby, u których nie zostanie stwierdzona gorączka.

- Należy przestrzegać właściwego dystansu od innych osób i pracowników Urzędu – zachowanie odstępu minimum 1,5 m.

- Ściągnięcie maseczki lub innej zasłony ust i nosa może być wykonane wyłącznie na wyraźne polecenie pracownika Urzędu w celu identyfikacji tożsamości.

- W trakcie przebywania na terenie Urzędu należy przestrzegać określonych oznaczeniami zasad przemieszczania się oraz ściśle wykonywać polecenia pracowników Urzędu i służby ochrony.

- W przypadku naruszenia powyższych zasad i ustaleń osobiste załatwienie sprawy w Urzędzie nie będzie możliwe.

Wydział Spraw Obywatelskich

meldunki - tel. 91 321 28 65

dowody osobiste - tel. 91 327 85 91

działalność gospodarcza - tel. 91 327 85 88


Urząd Stanu Cywilnego
tel. 91 321 24 79


Wydział Komunikacji

prawa jazdy/transport - tel. 91 327 86 88

rejestracja pojazdów - tel. 91 321 20 55


Wydział Urbanistyki i Architektury
tel. 91 321 31 02

Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa
tel. 91 327 06 27, 91 327 86 41

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
tel. 91 327 86 94, 91 327 86 91

Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami
tel. 91 321 27 41, 91 327 86 98

Biuro Geodety Miasta
tel. 91 321 54 14

Straż Miejska
tel. 91 321 99 40

Wydział Edukacji
tel. 91 327 06 26

Wydział Inwestycji Miejskich
tel. 91 327 06 29

Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
tel. 91 327 87 40

Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej
tel. 91 327 86 75

Wydział Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu
tel. 91 327 86 68



PREZYDENT MIASTA
mgr inż. Janusz Żmurkiewicz

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane