W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wynik naboru na stanowisko Podinspektor ds kancelarii i archiwizacji

INFORMACJA z dnia 03 czerwca 2020r. o wyniku naboru kandydatów na  stanowisko urzędnicze

 

1. Nazwa i adres jednostki


Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

ul. Dąbrowskiego 4

72-600 Świnoujście.


2. Określenie stanowiska urzędniczego


    Podinspektor do spraw kancelarii i archiwizacji


3. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wybranego kandydata


     Pani  Gabriela Kołodziejczyk    zamieszkała w Świnoujściu


4. Uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata

W wyniku przeprowadzonego naboru komisja wyłoniła do zatrudnienia panią Gabrielę Kołodziejczyk, która została najwyżej oceniona spośród kandydatów ubiegających się o stanowisko. Sposób prezentacji swojej osoby przez kandydatkę pozwala sądzić, że powierzone obowiązki służbowe będzie wykonywała w sposób sumienny i odpowiedzialny.

Powiadom znajomego