Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Kierownik Ośrodka Interwencji Kryzysowej.
II. Wymagania konieczne:
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
1) posiadają obywatelstwo: polskie, mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
2) nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) posiadają wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie psychologiczne, pedagogiczne, praca socjalna, nauki o rodzinie,
4) posiadają 5 lat staż pracy zawodowej, w tym 3 lata na stanowisku związanym z kierowaniem ludźmi.
III. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość problematyki z zakresu pomocy społecznej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
2) doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem pracowników,
3) umiejętności kierownicze i organizatorskie.
IV. Warunki pracy:
1) miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na II piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze,
2) praca administracyjno-biurowa związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych, podejmowaniem decyzji, zarządzaniem podległymi pracownikami,
3) wymiar czasu pracy: cały etat,
4) umowa o pracę na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1) koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,
2) poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,
3) przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,
4) sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,
5) współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,
6) diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,
7) udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,
8) monitorowanie przebiegu interwencji,
9) sporządzanie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,
10) ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników.
VI. Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),
4) dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie),
5) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać do dnia 28.03.2019r. do godziny 1530 w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 28.03.2019r. do godziny 1530.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.