W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

VI nieograniczony przetarg pisemny na sprzedaż samochodu osobowego Ford Transit Custom Trend Kombi 2,0 TDCI

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE

Ogłasza VI nieograniczony przetarg pisemny na sprzedaż samochodu osobowego Ford Transit  Custom Trend Kombi 2,0 TDCI.

Opis samochodu objętego postępowaniem:

Samochód osobowy Ford Transit  Custom 2,0 TDCI Trend Kombi M1 310 L1 rok produkcji 2016, pojemność silnika 1.995cm3/ 96 kW (130KM), numer VIN - WF01XXTTG1GD26115, bezwypadkowy, data pierwszej rejestracji 31.08.2016 r., kupiony w salonie, serwisowany, pierwszy właściciel, garażowany, przebieg 82500 km, kolor granatowy, zderzaki w kolorze nadwozia. Wyposażenie: poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, wspomaganie układu kierowniczego, regulacja kolumny kierowniczej, podgrzewane lusterka boczne, układ bezpieczeństwa HSA, LAC, EBA, EBL, ROM, układ stabilizacji toru jazdy  ESP, układ ABS, centralny zamek,  immobiliser PATS, klimatyzacja, elektrycznie regulowane szyby przednich drzwi, czujniki parkowania przód i tył, ilość miejsc 9.

1. Samochód niesprawny, poddany diagnostyce w ASO Szczecin, po przeprowadzonym demontażu głowicy stwierdzono przedmuch spalin na uszczelce głowicy pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem, czego następstwem było uszkodzenie płaszczyzny styku na bloku silnika i na głowicy pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem. Według ASO proces technologiczny nie przewiduje naprawy tych elementów. Prawdopodobną przyczyną usterki są  wtryskiwacze  pierwszego i drugiego cylindra, które na wskutek uszkodzenia, dawkowały nadmierną ilość paliwa, co spowodowało uszkodzenie uszczelki i wypalenia płaszczyzn głowicy i bloku silnika.

2. Dokumentacja zdjęciowa przedmiotu sprzedaży stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

3. W przetargu mogą brać udział osoby      fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą i osoby prawne, które zapoznały się z przedmiotem sprzedaży, jego stanem technicznym, oraz złożą w wymaganym terminie, kompletne, ważne oferty cenowe.

4. Cena wywoławcza wynosi nie mniej niż 32.479,02 PLN netto.

5. Transakcja kupna-sprzedaży pojazdu udokumentowana zostanie fakturą VAT, a do wylicytowanej ceny zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej stawce 23%.

6. Oferta winna zawierać:

- dane o oferencie, imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, nazwę i adres firmy,

- proponowaną cenę netto wyższą niż stawka wywoławcza.

7. Oferty należy składać w terminie do dnia 31.01.2020 r. do godz. 13:00 na Stanowisku Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Świnoujście w zamkniętej kopercie z napisem:

„Oferta zakupu samochodu Ford Transit Custom. Nie otwierać przed terminem 31.01.2020 r. do godz. 14:00”.

8. Prezydent Miasta Świnoujście zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym - Dział Gospodarczy, pokój nr 14, telefon 91 321 23 42, w godzinach 7.30 do 15.30, gdzie można zapoznać się
z przedmiotem sprzedaży.

Sprzedający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni  kupującego  na podstawie zaproponowanej najwyższej ceny.

Załącznik nr 1

Szczegółowy opis przedmiotu postępowania:

Samochód osobowy Ford Transit Custom Trend Kombi 2,0 TDCI rok produkcji 2016, przebieg  82 500 km,

Opis techniczny:

ilość    miejsc                                                 9

Rodzaj silnika                                                2,0 TDCI

Pojemność skokowa silnika                             1995 cm3

Moc max                                                        96  kW (130 KM)

Maksymalny moment obr.                               3500 min--1

Skrzynia biegów                                             6 biegów manualna

Wymiary:

Długość maksymalna                                      4972 mm

Szerokość                                                      2032 mm

Wysokość                                                      1982mm

Rozstaw osi                                                   1.1736mm, 2.1720mm

Wyposażenie:

Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,

Układ napędowy przedni,

Typ nadwozia kombi, dostosowany do przewozu osób, przesuwane drzwi boczne po prawej stronie,

Koła 15” z oponami  215/65R15, pełne kołpaki kół, ogumienie: letnie kpl.  i zimowe  kpl.,

Układ ABS + hamulce tarczowe wszystkich kół,

Układ stabilizacji toru jazdy ESP,

Układ bezpieczeństwa HSA, LAC, EBA, EBL, ROM,

Immobiliser PATS,

Tempomat,

Klimatyzacja przód/tył,

Elektrycznie regulowane i podgrzewane  lusterka boczne,

Centralny zamek zdalnie sterowany pilotem,

Elektrycznie regulowane szyby przednich drzwi,

Czujniki parkowania przód/tył,

System Auto Start Stop,

System tankowania bez korka,

Regulacja kolumny kierowniczej,

Tylne drzwi przeszklone,

Radio Ford +AUX/USB+ Bluetooth,

Komputer pokładowy,

Przednie światła przeciwmgielne,

Światła  doświetlające zakręty,

Zderzak przedni w kolorze nadwozia,

Szyby przyciemniane,

Podwójny fotel pasażera ze schowkiem,

Regulacja podparcia  kręgosłupa fotel kierowcy,

2 i 3 rząd siedzeń wielofunkcyjnych  (1+2).

Wady i usterki:

Samochód niesprawny, poddany diagnostyce w ASO Szczecin, po przeprowadzonym demontażu głowicy stwierdzono przedmuch spalin na uszczelce głowicy pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem, czego następstwem było uszkodzenie płaszczyzny styku na bloku silnika i na głowicy pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem. Według ASO proces technologiczny nie przewiduje naprawy tych elementów. Prawdopodobną przyczyną usterki są  wtryskiwacze  pierwszego i drugiego cylindra, które na wskutek uszkodzenia, dawkowały nadmierną ilość paliwa, co spowodowało uszkodzenie uszczelki i wypalenia płaszczyzn głowicy i bloku silnika.                  

 



Załączniki

Protokół pdf, 668 kB
protokół pdf, 1006 kB

Powiadom znajomego