W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Informacja dla właścicieli nieruchomości, dotycząca naboru wniosków o przyznanie usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Miasto Świnoujście.

Gmina Miasto Świnoujście przystąpiła po raz czwarty do przygotowywania wniosku o dotację ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, na realizację w 2016 r. zadania związanego z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.

Dotacją mogą zostać objęte zadania z zakresu: demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest, ujętych w „Inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Miasto Świnoujście”, z nieruchomości których właścicielami są:

1)         jednostki samorządu terytorialnego,

2)         osoby fizyczne, 

3)         jednostki sektora finansów publicznych,

4)         fundacje,

5)         kościoły i związki wyznaniowe,

6)         wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.

Po otrzymaniu dotacji, Gmina Miasto Świnoujście wyłoni, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawcę, który na podstawie umowy zawartej z  Gminą będzie dokonywał demontażu i usuwania wyrobów zawierających azbest ze zgłoszonych nieruchomości.

Realizacja zadania w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest planowana jest w III i IV kwartale 2016 r.


Zainteresowane osoby, które chciałyby zgodnie z przepisami ochrony środowiska usunąć ze swoich nieruchomości wyroby zawierające azbest, mogą w terminie do dnia 29 kwietnia 2016 r. składać wnioski o przyznanie usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest, wraz z wymaganymi załącznikami, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5.

Druk wniosku można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5, w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa, przy ul. Wyspiańskiego 35 C Wejście 1 oraz ze strony internetowej www.swinoujscie.pl.


W 2016 r. wnioski o dotację na usuwanie wyrobów zawierających azbest mogą składać bezpośrednio do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie również przedsiębiorcy (druki wniosków można pobrać ze strony internetowej www.wfos.szczecin.pl zakładka Azbest).


Informacje i kontakt:

Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa, ul. Wyspiańskiego 35 C Wejście 1

Anna Przychodzień – Główny Specjalista WOS, pok. 203, tel. (91) 327 86 41

Anna Grochowska – Podinspektor WOS, pok. 203, tel. (91) 327 86 41


Załączniki:

  1. „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Świnoujście na lata 2013 – 2032”
  2. Regulamin przyznawania usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Miasto Świnoujście
  3. Druk wniosku o przyznanie usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest
  4. Druk „Informacji o wyrobach zawierających azbest”
  5. Druk „Potwierdzenia”

Powiadom znajomego