W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wydział Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów (WRG)


Urząd Miasta Świnoujścia
72-600 Świnoujście
ul. Wyspiańskiego 35C
II piętro pok. 3.02 i 3.03

tel.  91 327 86 06 lub 91 327 86 44 

e-mail: wrg@um.swinoujscie.pl

godziny pracy 7:00 – 15:00

Naczelnik:
Mirosława Gąsiorowska

Zadania Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów:
1) koordynacja prac nad opracowywaniem, wdrażaniem, aktualizacją Strategii Rozwoju Miasta, Wieloletnich Strategicznych Programów Operacyjnych i innych dokumentów programowych, w tym sporządzanie sprawozdań z realizacji ww. dokumentów programowych,
2) monitorowanie realizacji Strategii Rozwoju Miasta i przedkładanie uwag i wniosków w tym zakresie do I Zastępcy Prezydenta,
3) systematyczne gromadzenie i analiza informacji, dotyczących życia społeczno-gospodarczego w Mieście, m.in. w celach statystycznych,
4) koordynacja wprowadzania danych, związanych z udzielaniem pomocy publicznej, do aplikacji SHRIMP,
5) inicjowanie studiów, analiz, opracowań związanych z problematyką rozwoju Miasta, w tym przedsięwzięć realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prawnego (PPP),
6) przygotowywanie ofert inwestycyjnych,
7) promocja gospodarcza Miasta,
8) koordynowanie prac i nadzór nad Centrum Usług Doradczych,
9) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
10) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w Stowarzyszeniu Szczeciński Obszar Metropolitalny (SOM),
11) prowadzenie spraw z zakresu rewitalizacji Miasta,
12) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na zabytki,
13) prowadzenie spraw związanych z aktywnością w inicjatywach i uczestnictwem Miasta lub Prezydenta Miasta w pracach organizacji związanych z funkcjonowaniem i dotyczących samorządu terytorialnego na forum samorządowym, państwowym i międzynarodowym,
14) udzielanie i rozliczanie dotacji na nieruchomości nie będące zabytkami udzielone podmiotom w Specjalnej Strefie Rewitalizacji (SSR),
15) udzielanie i rozliczanie dotacji dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych (ROD)
16) gospodarska morska.


Pracownicy komórki organizacyjnej:

Krystyna Korczyńska
Zastępca Naczelnika
- sporządzanie analiz oraz prace związane z opracowywaniem, wdrażaniem i aktualizacją dokumentów strategicznych,
- prowadzenie spraw związanych z PPP oraz analizy ekonomiczne,
- prowadzenie spraw z zakresu rewitalizacji Miasta, w tym sporządzanie sprawozdań z GPR
- prowadzenie spraw związanych z aktywnością w inicjatywach i uczestnictwem Miasta lub Prezydenta Miasta w pracach organizacji związanych z funkcjonowaniem i dotyczących samorządu terytorialnego na forum samorządowym, państwowym i międzynarodowym
- udzielanie i rozliczanie dotacji dla Rodzinny Ogrodów Działkowych(ROD)
- przygotowywanie ofert inwestycyjnych
- koordynacja wprowadzania danych, związanych z udzielaniem pomocy publicznej, do aplikacji SHRIMP.

Tel. 91 327 86 06
Pok. 3.03

Agata Tarnawska
Główny Specjalista
- organizacja obsługi nadzoru nad wykonaniem zadań własnych Miasta realizowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.,
- prowadzenie spraw związanych z refundacją środków z BGK za zakupione przez Miasto lokale mieszkalne,
- prowadzenie spraw związanych z polityką mieszkaniową Miasta - zarządzanie zasobem mieszkaniowym Miasta,
- prowadzenie spraw w zakresie planowania, rozliczania i sporządzania sprawozdań z wykonania budżetu i WPF-u Wydziału
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Miasto dotacji na prace konserwatorskie przy zabytkach
- udzielanie i rozliczanie dotacji na nieruchomości nie będące zabytkami udzielone podmiotom w Specjalnej Strefie Rewitalizacji(SSR)

Tel. 91 327 86 06
Pok. 3.03

Paweł Tan
Inspektor
- systematyczne gromadzenie i analiza informacji, dotyczących życia społeczno-gospodarczego w  Mieście, m.in. w celach statystycznych,przygotowywanie ofert inwestycyjnych,
- współpraca z lokalnymi instytucjami otoczenia biznesu,
- obsługa kancelaryjna Wydziału
- promocja gospodarcza Miasta.

Tel. 91 327 86 06
Pok. 3.03

Sieć Informacyjno - Doradcza

Katarzyna Rówińska
Kierownik

Ryszard Kneć
Główny Specjalista

godziny pracy 7:00 – 15:00


72-600 Świnoujście
ul. Piastowska 62
tel. 727 794 930 i 737 198 799

sid@um.swinoujscie.pl



Powiadom znajomego