Urząd Miasta Świnoujście


ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95


email: sekretariat@um.swinoujscie.pl


NIP: 8550020644
REGON: 000591900

Spis telefonów

Wydział Organizacyjny (WO)

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

ul. Wojska Polskiego 1/5, I piętro, pokój nr 107
72-600 Świnoujście
tel.: 91 327 06 28 lub 91 321 55 28
faks: 91 321 59 95
wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl

NACZELNIK:
mgr Sylwia Filipcewicz-Fąfara
godziny pracy: 7.30 – 15.30


STANOWISKO OBSŁUGI INTERESANTÓW
tel.: 91 327 86 73, 91 321 31 93, parter sala główna SOI

Mirosława Żabińska - podinspektor
Kamila Baranowicz-Ninca - podinspektor
  • obsługa interesantów na Stanowisku Obsługi Interesantów,
  • obsługa korespondencji wchodzącej

SEKRETARIAT PREZYDENTA
tel.: 91 321 27 80, pokój nr 102

Dorota Stankiewicz - inspektor
  • prowadzenie obsługi sekretariatu Prezydenta i Sekretarza

SEKRETARIAT ZASTĘPCÓW PREZYDENTA
tel.: 91 321 42 29, pokój nr 105

Iwona Grenka - podinspektor
  • prowadzenie obsługi sekretariatu Zastępców Prezydenta


KANCELARIA PREZYDENTA
tel.: 91 327 06 28, pokój nr 107

Anna Karczewicz - podinspektor
Barbara Kulig-Porzeczka - inspektor
Magdalena Mazur - podinspektor
Iwona Wojciechowska - inspektor

  • prowadzenie spraw z zakresu udzielania patronatu przez Prezydenta,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów i zezwoleń na korzystanie z przepraw promowych Miasta

Adriana Lesiewicz - inspektor (1/2 etatu)
tel. 91 327 86 71, pokój nr 21
  • koordynowanie obsługi strony Biuletynu Informacji Publicznej i strony www.swinoujscie.pl

ARCHIWUM
tel. 91 321 25 17, ul. Wyspiańskiego 35c, wejście 2, 72-600 Świnoujście

Waldemar Gołębiewski - inspektor
Ewelina Hoffa - inspektor
  • prowadzenie archiwum Urzędu na podstawie przepisów prawa

DZIAŁ GOSPODARCZY

Małgorzata Widurska - kierownik
tel.: 91 321 23 42, pokój nr 014
  • nadzór nad pracą Działu Gospodarczego

Iwona Piotrowska - inspektor
Agnieszka Mackiewicz - podinspektor
Dorota Mioduszewska-Czapraga - podinspektor
tel.: 91 327 86 00, fax. 91 327 06 21, pokój nr 204 A (II piętro)


Katarzyna Kotłow - koordynator gońców
tel.: 91 322 13 04, pokój nr P01 (niski parter)
  • organizacja doręczeń na terenie Miasta

BIURO RZECZY ZNALEZIONYCH
tel.: 91 327 86 00, pokój nr 204A
 
Dorota Mioduszewska-Czapraga - podinspektor
  • prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych


Zadania Wydziału Organizacyjnego:
  1) prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej oraz sekretariatów Prezydenta, Zastępców
      Prezydenta i Sekretarza,
  2) koordynowanie działań związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i wnioski
      radnych,
  3) prowadzenie rejestrów:
      a) zarządzeń i innych decyzji Prezydenta,
      b) udzielonych przez Prezydenta upoważnień i pełnomocnictw,
      c) spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta z interesantami,
      d) statutów i regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
      e) jednostek organizacyjnych Miasta,
      f) związków i stowarzyszeń, których członkiem jest Miasto,
  4) koordynowanie obsługi strony Biuletynu Informacji Publicznej,
  5) organizacja wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz
      przewidzianych przepisami prawa spisów i referendów,
  6) prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku składania oświadczeń majątkowych
      przez pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta,
  7) obsługa interesantów na Stanowisku Obsługi Interesantów,
  8) obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej, organizacja doręczeń na terenie
      Miasta,
  9) prowadzenie archiwum Urzędu na podstawie przepisów prawa,
 10) administrowanie budynkami Urzędu i gospodarka lokalami biurowymi,
 11) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i remontami bieżącymi budynków oraz z
       dostawami mediów do budynków Urzędu,
 12) gospodarowanie środkami trwałymi i wyposażeniem Urzędu, przeprowadzanie konserwacji
       urządzeń technicznych oraz napraw wyposażenia biurowego,
 13) organizacja ochrony budynków Urzędu i mienia ruchomego oraz dozór Urzędu w zakresie
       służby portierskiej,
 14) utrzymanie porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu,
 15) zaopatrzenie materiałowe i techniczne komórek organizacyjnych Urzędu, zabezpieczenie
       łączności telefonicznej i obsługi poligraficznej,
 16) gospodarowanie taborem samochodowym i zabezpieczenie potrzeb transportowych
       Urzędu,
 17) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
 18) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów i zezwoleń na korzystanie z
       przepraw promowych Miasta,
 19) prowadzenie spraw z zakresu udzielania patronatu przez Prezydenta.

Procedury realizowane przez Wydział Organizacyjny

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij