Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Wydział Organizacyjny (WO)

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

ul. Wojska Polskiego 1/5, I piętro, pokój nr 107
72-600 Świnoujście
tel. 91 327 06 28 lub 91 321 55 28
faks: 91 321 59 95
wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl

NACZELNIK
mgr Sylwia Filipcewicz-Fąfara
godziny pracy: 7.30 – 15.30


STANOWISKO OBSŁUGI INTERESANTÓW
tel. 91 327 86 73, 91 321 31 93, parter sala główna SOI

Mirosława Żabińska - podinspektor
Kamila Baranowicz-Ninca - podinspektor
  • obsługa interesantów na Stanowisku Obsługi Interesantów,
  • obsługa korespondencji wchodzącej

SEKRETARIAT PREZYDENTA
tel. 91 321 27 80, pokój nr 102

Dorota Stankiewicz - inspektor
  • prowadzenie obsługi sekretariatu Prezydenta i Sekretarza

SEKRETARIAT ZASTĘPCÓW PREZYDENTA
tel. 91 321 42 29, pokój nr 105

Iwona Grenka - podinspektor
zastępstwo: Magdalena Mazur - podinspektor
  • prowadzenie obsługi sekretariatu Zastępców Prezydenta

KANCELARIA PREZYDENTA
tel. 91 327 06 28, pokój nr 107

Małgorzata Ciechowska - inspektor
Anna Karczewicz - podinspektor
Barbara Kulig-Porzeczka - inspektor
Ewa Włodarczyk - podinspektor
  • prowadzenie spraw z zakresu udzielania patronatu przez Prezydenta,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów i zezwoleń na korzystanie z przepraw promowych Miasta

Adriana Lesiewicz - główny specjalista(1/2 etatu)
tel. 91 327 86 71, parter sala główna SOI
  • koordynowanie obsługi strony Biuletynu Informacji Publicznej i strony www.swinoujscie.pl

ARCHIWUM
tel. 91 321 25 17, ul. Wyspiańskiego 35c, wejście 2, 72-600 Świnoujście

Waldemar Gołębiewski - inspektor
Ewelina Hoffa - inspektor
  • prowadzenie archiwum Urzędu na podstawie przepisów prawa

DZIAŁ GOSPODARCZY

Małgorzata Widurska - kierownik
tel. 91 321 23 42, pokój nr 014
  • nadzór nad pracą Działu Gospodarczego

Iwona Smyk - podinspektor
Agnieszka Mackiewicz - podinspektor
Dorota Mioduszewska-Czapraga - podinspektor
tel.: 91 327 86 00, fax. 91 327 06 21, pokój nr 204 A (II piętro)


Katarzyna Kotłow - koordynator gońców
tel.: 91 322 13 04, pokój nr P01 (niski parter)
  • organizacja doręczeń na terenie Miasta

BIURO RZECZY ZNALEZIONYCH
tel.: 91 327 86 00, pokój nr 204A
 
Dorota Mioduszewska-Czapraga - podinspektor
  • prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych


Zadania Wydziału Organizacyjnego:
1)    prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej oraz sekretariatów Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza,
2)    koordynowanie działań związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
3)    prowadzenie rejestrów:
a)    zarządzeń i innych decyzji Prezydenta,
b)    udzielonych przez Prezydenta upoważnień i pełnomocnictw,
c)    spotkań Prezydenta i Zastępców Prezydenta z interesantami,
d)    statutów i regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
e)    jednostek organizacyjnych Miasta,
f)    związków i stowarzyszeń, których członkiem jest Miasto,
4)    koordynowanie obsługi strony Biuletynu Informacji Publicznej,
5)    organizacja wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz przewidzianych przepisami prawa spisów i referendów,
6)    prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku składania oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta,
7)    obsługa interesantów na Stanowisku Obsługi Interesantów,
8)    obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej, organizacja doręczeń na terenie Miasta,
9)    prowadzenie archiwum Urzędu na podstawie przepisów prawa,
10)    administrowanie budynkami Urzędu i gospodarka lokalami biurowymi,
11)    prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i remontami bieżącymi budynków oraz z dostawami mediów do budynków Urzędu,
12)    gospodarowanie środkami trwałymi i wyposażeniem Urzędu, przeprowadzanie konserwacji urządzeń technicznych oraz napraw wyposażenia biurowego,
13)    organizacja ochrony budynków Urzędu i mienia ruchomego oraz dozór Urzędu w zakresie służby portierskiej,
14)    utrzymanie porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu,
15)    zaopatrzenie materiałowe i techniczne komórek organizacyjnych Urzędu, zabezpieczenie łączności telefonicznej i obsługi poligraficznej,
16)    gospodarowanie taborem samochodowym i zabezpieczenie potrzeb transportowych Urzędu,
17)    prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych,
18)    prowadzenie spraw związanych z wydawaniem identyfikatorów i zezwoleń na korzystanie z przepraw promowych Miasta,
19)    prowadzenie spraw z zakresu udzielania patronatu przez Prezydenta,
20)    koordynacja zadań wynikających z ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Procedury realizowane przez Wydział Organizacyjny

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij