W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

XLIII sesja Rady Miasta Świnoujście zaplanowana na dzień 25 lutego 2021 r. o godz. 9.00 z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w trybie zdalnym

Projekt porządku obrad XLIII sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 25.02.2021r. o godz. 9.00

1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Przewodniczącej Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym. 
4. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2021 – 2032.
6. Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia terminów płatności rat podatku 
od nieruchomości.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w obrębie strefy ochronnej pomnika przyrody.
9. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście w rejonie kompleksu wojskowego.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia terminu na wniesienie opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży za rok 2021 dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
11. Zapoznanie:
a/ ze sprawozdaniem dot. średnich wynagrodzeń nauczycieli w 2020 roku.
b/ ze sprawozdaniem z działalności Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki  Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego w Świnoujściu za rok 2020.
c/ ze sprawozdaniem z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w 2020 roku.
d/ z informacją w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna. 
12. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
13. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego