Urząd Miasta Świnoujście


ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95


email: sekretariat@um.swinoujscie.pl


NIP: 8550020644
REGON: 000591900

Spis telefonów

Posiedzenie Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miasta w dniu 23 kwietnia 2018 r. o godz. 13.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Projekt porządku obrad:

  1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniego posiedzenia).
  2. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie określenia zasad ustalania i przekazywania z budżetu Gminy Miasto Świnoujście środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towaru i usług związanego z samorządowym zakładem budżetowym – Ośrodkiem Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu.
  3. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie nadania statutu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu.
  4. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
  5. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. „Rewaloryzacja wnętrza budynku kościoła pw. Chrystusa Króla”.
  6. Wypracowanie opinii do projektu uchwały zmieniającej uchwały w sprawie dodatków do wynagrodzeń nauczycieli oraz godzin pracy pracowników pedagogicznych.
  7. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w Mieście Świnoujście”.
  8. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie pokrycia ujemnego wyniku finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Świnoujściu za 2017 rok.
  9. Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Świnoujściu.
  10. Zapoznanie z:                                                                                                                                     a/ rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2017 oraz   potrzebami związanymi z realizacją zadania;                                                                                  b/ rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu pieczy zastępczej w 2017 roku  oraz zestawieniem potrzeb w zakresie systemu pieczy zastępczej.
  11. Informacja dotycząca bieżącego funkcjonowania przepraw promowych w Świnoujściu (przeprawy „Warszów” i „Centrum”) oraz stanu przygotowania do sezonu (pkt 3 planu pracy komisji).
  12. Wnioski dotyczące liniami komunikacji autobusowej z wyjazdowego posiedzenia Komisji Gospodarki i Budżetu, które odbyło się w dniu 10.04.2018 r.
  13. Ocena stanu przygotowania do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego „Budowa stałego połączenia między wyspami Uznam i Wolin”. Informacja o stanie prac dotyczących budowy drogi ekspresowej S 3 oraz innych zamierzonych inwestycji planowanych na terenie miasta Świnoujście (pkt 8 planu pracy komisji).
  14. Wolne wnioski.
  15. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij