W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
WYBORY
AKTUALNOŚCI
MIASTO ŚWINOUJŚCIE
WŁADZE I STRUKTURA
PRAWO LOKALNE
FINANSE MIASTA
PRZETARGI I OGŁOSZENIA
SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Strona główna > PRZETARGI I OGŁOSZENIA > Nabór na wolne stanowiska pracy > Archiwum > Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej w Świnoujściu – ½...

Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej w Świnoujściu – ½ etatu - Wydział Spraw Obywatelskich

 

PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIA
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIA
UL. WOJSKA POLSKIEGO 1/5
72-600 ŚWINOUJŚCIE

Wolne stanowisko urzędnicze:
Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej w Świnoujściu – ½ etatu - Wydział Spraw Obywatelskich

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• ogólny zakres obowiązków pracowniczych określony w ustawie z dnia 22 marca 1990 roku
o pracownikach samorządowych,
• koordynowanie działań jednostek OSP w zakresie operacyjno-technicznym,
• zapewnienie gotowości bojowej, wyszkolenia i wyposażenia jednostek OSP,
• przygotowanie planu wydatków budżetowych oraz jego realizacja,
• nadzorowanie i kontrola właściwego użytkowania sprzętu technicznego jednostek, w tym prowadzenie dokumentacji sprzętu samochodowego i silnikowego znajdującego się na wyposażeniu OSP oraz ksiąg inwentarzowych,
• prowadzenie dokumentacji stanu osobowego jednostek OSP,
• doradztwo w stosowaniu zasad BHP – czuwanie nad realizacją przez jednostki wymogów w sprawie badań kierowców i członków OSP biorących udział w działaniach ratowniczych,
• współpraca z Komendą Miejska Państwowej Straży Pożarnej w zakresie zagadnień operacyjnych, prowadzenia szkoleń, ćwiczeń i zawodów pożarniczych,
• współpraca z Zarządem Powiatowym i Zarządami OSP oraz organizacjami lokalnymi (Rada Osiedlowa, Sołtys),
• podejmowanie działań mających na celu pozyskanie środków poza budżetowych  na działalność OSP.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe z przeszkoleniem pożarniczym lub średnie pożarnicze,
• staż pracy minimum 2 lata w administracji samorządowej lub państwowej na stanowiskach związanych
z ochroną przeciwpożarową,
• znajomość zagadnień związanych z działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych,
• umiejętność obsługi  komputera,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność (praca w terenie)
• umiejętność dowodzenia ludźmi,
• podstawowa znajomość zagadnień finansowych.
Wymagania dodatkowe:
• umiejętność dobrej organizacji pracy,
• samodzielność, obowiązkowość i inicjatywa,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• podstawowa znajomość zagadnień technicznych (budowa sprzętu silnikowego itp.).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
• kopia obu stron dowodu osobistego,
• kopie świadectw pracy, lub zaświadczenie z zakładu pracy,
• kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
• kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
• oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U.             z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dn. 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 z późń. zm.).”  
Dokumenty z dopiskiem „Wydział Spraw Obywatelskich” proszę składać w siedzibie Urzędu Miasta Świnoujścia,  ul. Wojska Polskiego 1/5, pok. 102  - sekretariat, w terminie do dnia 18 grudnia 2008 roku, do godziny 14:00. 

 




Wytworzył: Prezydent Miasta (3 grudnia 2008)
Opublikował: Adriana Lesiewicz (3 grudnia 2008, 12:53:05)

Ostatnia zmiana: Adriana Lesiewicz (22 grudnia 2008, 13:18:05)
Zmieniono: archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2013

wersja do zapisu wersja do druku